KLARAR INTE MER

Alltså jag blir gaaaaaaaaalen.
Jag älskar presenter och jag älskar att fylla år, julafton och allt sånt där superduper roligt. Jag har räknat ner till nästa gång jag fyller år dagen efter min födelsedag typ. Det är ju så jävla kul, jag är som ett litet, litet barn..
Och jag blir galen av att inte ha koll på vad som händer, typ överraskningar och sånt där som jag inte kan kontrellera, så jag ligger och biter av mig naglarna och rycker i håret nu typ.

Och jag vet att linus ska köpa något, såklart.. Men han håller det så hemligt så inte ens JAG kan lista ut det !!!!!! Jag var näääääääära , för Malin tog hans telefon i veckan och hon ba; vad är det här för nå???? så förstod linus att de var något han kollat på (som är till mig) så han tog tag i telefonen och sprang iväg och jag efter som en dryg liten hund och försökte ta den. Så har han inte köpt något som syns på saldot, typ bankkontot och det.. HEPP!!
Alla mail är borta så där kan jag inte heller se (haha jag är helt seriös).
Och det vääärsta av allt var att nu tänkte jag att jag skulle vara smart och fråga om jag fick låna hans telefon, och de fick jag, antar att han inte tänkte på det.. Så gick jag in på Safari och skulle kolla vad han hade varit på för sidor och så har han tagit bort ALLA, förutom(!!!) att han lagt till posten - spåra ditt paket, som ett bokmärke. AHAPP, så då BORDE det ju vara något som kommer med posten, eller hur???

Men vafan kan det vara??? åh jag får ju panik, jag vill veta.. Alltså jag får pirr i magen för jag är så nyfiken!!!!!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dagens i-lands-problem.

2011-08-07 @ 22:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0