MARY KAY

Kickoffen idag var grym, alltså den var gryyyyyyyyyym. Ann - vilken härlig människa , så mycket energi! Alltså jag blev så jäkla peppad, och när jag fick gå upp på scenen höll jag typ på att dö , men det var häftigt :D Det är så mycket pepp så man blir liksom alldeles exalterad och man blir så överväldigad av alla fina kommentarer och så vidare, det går inte att förklara. Alltså självkänslan stiger från typ 0 till 100000 och man ler och skrattar hela tiden, åwh . bästa jobbet <3

Nu har vi precis sett på jersey shore, season 4. Alltså guuuuud vafan händer i nästan avsnitt? Jisses alltså. . Nu ska jag på med massa bra mary kay låtar och sen skriva min story, fan va kul!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0