VILL DU BLI TAGGAD PÅ LIVET?

Haha, har typ fortfarande skrivkramp i handen sen igår på Kick-Offen, så otroligt nyttigt! Lära sig hur man gör i vissa situationer, invändingar, hudvårdsklasser, sminkklasser och så vidare. Detta kommer ju bli G-rymt! Jag ångrar inte en sekund att jag åkte..
Idag träffade jag Jossan på stan, tog en macka och prata igenom lite. Fan, detta kommer bli grymt det med. Förstår ni känslan av att vara pepp på livet???? Hade någon sagt till mig för TRE veckor sedan att jag en söndagskväll kommer att längta till måndagen och vilja jobba, hade jag bara fnyst åt dem. Nu sitter jag här med världens dö-smajl på läpparna och räknar ner timmarna typ, hell yeah!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0