DÖD TJEJ HEJ!

Skulle upp och gymma idag runt 9 men måste ha snoozat klockan så runt halv elva var jag och linus på gymmet, körde armar, axlar och mage mest!
Jag blir så arg för han tar mycket mer än mig och jag känner mig säääämst då haha, så på slutet försökte jag med lika mycket som han tog och jag klarade det, bra chey ;)
Sen åkte jag, limpis, lisa och koffe till hemlingby och gick med vovvarna, tog en kortis på 2 km men det va ändå så skönt!! Jag har sån energi, vill bara springa hela hela hela tiden. Haha..
Ikväll väntar det mys hemma hos linus  mami ! ska äta kött där, blir kött och sallad för moi. Sen ska vi nog basta och bada lite, sköööön kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0