GODMORGON AT NG8

TJABBA!
Drog en riktig sovmorgon idag jag, råtrött tjej ! :) Nu är jag lagomt utvilad iaf haha.
Skulle ha tränat med bella idag men hon ville inte lämna sin vovve hemma, så jag ska ta ett KiNECT pass nu tänkte jag, på en timma. Sen drar jag kanske och tränar med johanna ikväll, och en långpromenad. Det får räcka idag :)
Nu sitter jag och dricker en smoothie! (1 dl lättfil, 2  kiwi) och väntar på att min fantastiska pojkvän ska komma hem hihi, han kommer om en timme och ska äta lunch med mig, han är underbar!
jag och bellis för några år sen!

Kommentarer
Postat av: Bella

sa ju att jag kunde träna sen men då ville du ju inte!

2011-02-15 @ 12:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0