HUR MYCKET HAR JAG GÅTT NER?

OKEJ hörrni. Har fått mycket kommenarer om hur mycket jag gått ner, att det syns osv :) Tack! Tänkte dra lite snabbt nu, för eftersom jag är konstig i magen kommer de nog inte bli rätt kost i helgen!
För 4 veckor sedan började jag att äta rätt, träna och att inte gluffsa i mig massa onyttigt på kvällarna/helgerna. Inte en sån stor förändring egentligen, men vissa dagar har varit jobbiga. :)
Nu, fyra veckor senare, ställer jag mig på vågen och har gått ner 7 kg.
7 kilo, för en sån liten förändring. jag har givetvis fått mycket muskler och jag trivs bättre med min kropp!  Det syns mest på magen!
Jag kommer köra i minst två månader till, för jag vill gå ner mer än 20 haha! Då skulle jag verkligen trivas och, ja, vara glad.

Men 7 kg, det är väl bra på en månad?:)

Kommentarer
Postat av: Cornelia

Du är jätte duktig!!! =)

Kram

2011-02-25 @ 21:02:57
Postat av: hanna

SUPERBRA !! underbart jobbat.

2011-02-25 @ 21:26:49
Postat av: Mammi

7 kilo på bara en månad är otroligt mycket! Att du klarat av det är ett bevis på din styrka och envishet. Du kan så mycket, du är så säker! Lycka till med resten, men det räcker snart! Vill inte att du ska försvinna!!! Kraaam!

2011-02-26 @ 08:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0