JAG FATTADE DET.

Imorse va jag på friskis kl 7 och tränade, gick bra. Körde ben och lite mage.
Fast redan innan jag åkte kände jag att jag hade grymt ont i halsen, men körde på ändå ifall jag skulle må sämre imorn typ.
Och ja, har försökt vilat nu och har vaknat upp i feber plus världens jävla halsont. Seriöst jag orkar inte, precis när jag kommit igång, hur kul är det rå.
Jaja, nästa träningspass va egentligen imorgon annars på lördag så jag får väl skippa det imorn om jag inte mår bättre! fast, vafan .. jag vill ju träna.

Nu värmer jag en viktväktar låda i mikron, kyckling verona!! ska mysa ner mig med den, kolsyrat vatten och gossip girl...


och jag vill bara sminka, har så jävla mkt ideer men de går inte, kan knappt lyfta armen! jag har väl bra otur....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0