JAG HATAR DETTA!!!! hahaha..

Åh, jag hatar när typ favorit mascaran eller favoritfoundation'en tar slut, det är skönt att bli van med produkter och när man märker att det blir bra och en fin yta!
Det tråkiga är att jag fick jättebra produkter när jag jobbade för NIVEA, och allt börjar ta slut. Haha.
Många grejer jag använder säljs inte längre och självklart är det favoritmascaran samt foundation. Kul, just my luck:)
Favoritgrejerna!
Till sommaren ska jag börja använda denna foundation, i fast form. Nu på vintern lägger den sig gärna så att det ser ut som att man har fullt med pulver i ansiket, då man är så torr och den inte absorberas tillräckligt bra av huden.

Använder ni någon speciell foundation/mascara? Tipsa mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0