KAN DOM SÅ KAN JAG

ÄRLIGT, jag är så sjukligt jävla trött, jag tänker ringa min chef nu och boka lite tillfällen, sen så ska jag lägga mig i sängen och tänka på hur jävla mycket jag vill gå ner i vikt nu, orkar inte tre månader till men jag ska kämpa så jävla hårt!!!
Ikväll är det ju medelpass, ska bli skönt att träna igen. Sen är det stenhårt som gäller, nästa vecka kommer bli en mördarvecka med massa träning men då blir jag ännu mer peppad, blir träning varje dag fram tills torsdag denna och även en gång i helgen, skönt sörru..

det enda jag tänker på är; kan dom så kan fan jag !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kunde du gå ner i vikt ? trodde inte det på grund av din sjukdom som du skrev förut.

2011-02-21 @ 18:26:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0