KILLING ME SOFTLY

Hej vänner!
Igår/Idag har vi varit upptagna.
Igår var det gym, barnvakt, fjärran, match, linus mormor & morfar och sen myskväll!
idag vaknade vi vid 9 och har vårstädat nästan enda sedan dess! vi städar alltid varje helg för vi kan inte ha saker ligga omkring, alltid städat här hihi ! Har möblerat om lite och tagit upp saker ur förrådet, som vi köpte på ullared förra året :)
Senare ska vi till Linus mormor & morfar för hans mormor fyller år, grattis söte! de ska äta pizza men nu är de shape up för mig så jag tar en sallad, igår va jag så jävla onyttig, eller smakade lite cheeseballs och jag har ju lagomt med ångest idag :) haha.. men ändå så vill jag leva som jag vill! förstår ni? Men antar att jag lär köra hårt i 2 månader för att kunna stå emot sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0