LITE BABBEL ;)

Åkte förbi mami och fick krubb , göttans! jag tog lite, lite makaroner till och det kändes bra :) gud jag har inte ätit pasta/potatis och de på ett tag, eller ah, i fredags men jag älskar det !!
Sen förbi Linus pappa och hälsade på lite, myyyys. Saknar att bo där och hemma med haha , eller bara ibland när det är såhär.
Nu är det halv åtta hos mig, ska göra som alla andra och ge det ett försök, sen mys.. jag är så jävla sötsugen så jag inte vet var jag ska ta vägen! !!! :@ de är skitjobbigt när alla typ sitter och äter massa, typ som idag efter maten blev de glass, när jag hämta linus hade han fullt med pepparkakor i munnen och när jag kom hem från träningen igår hade han ätit massa bulla så de lukta de överallt..........
miss u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0