MIROI

Har precis varit på möte på Miroi, gick bra men haha de tar ju typ bara en kvart..
Innan jag skulle åka tänka jag typ runt kvart över tolv att jag ska stoppa i motorvärmaren så jag slipper frysa röven av mig, går ut och aa, finns de någon bil där? Nej.
Då har Linus alltså tagit den till jobbet, när jag sa igår att jag skulle ha den. Hahah, om ni undrar vart kommunkationen i vårat förhållande finns så ska jag säga att jag fortfarande inte kommit på det ;-)
Så jag fick springa till bussen, satt och var helt jävla yr på bussen och tänkte asså nu svimmar jag, direkt när jag hoppar av svartnar allting till och jag är glad att jag kände emma och linnea där, jag ba faller rätt när, second time.
Vidare på mötet som tog en kvart och så ber jag linus hämta mig, för de här går inte, sitter och gråter nu och värmer en vv låda i mikron, skulle allt va osm vanligt skulle jag sitta med en cola och en fet godispåse i handen och tycka synd om mig själv, känns ändå bra att jag fått ordning på de här.
Nu ska jag se på de nyaste oth !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0