TRÄNING!!

JEJ! glad tjej. Jag har fått så himla mycket jobb nu framför mig och det är superduper roligt :) ska b.la. jobba på volvo i slutet av mars, och så massa med eventpersonal, skitkul!
Runt 11 drog jag och tränade med Bella, körde 20 minuter uppvärmning på crosstrainern och fan va död jag va, sen körde vi armar & ben!
Mumsar i mig en tonfisksallad nu, så sjukt jävla gott. Sallad, tomat, gurka, rödlök, feta, ägg och tonfisk. ME LIKE!
Ska hoppa in i duschen, sminka mig och åka till Bella för promenad och sminkning, måste få det mesta klart nu alltså, och jag hittar inte laddaren till kameran så får knäppa med min kassa iphone, hatar den telefonen, gahh!!
nee, dusch var de ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0