BABBEL

Godmorgon hörrni! :)

Vaknade absolut inte så nu, har varit ute och gått, dansat, tränat, tagit en iskall dusch osv  :)
meeen, ingen tid att uppdatera förrän nu. Känner mig inte så pigg idag, lika som igår kväll. Antar att jag kommer bli sjuk (are)..
Nu är klockan halv två iaf, vet inte om jag ska gå upp till Mamma ett tag eller om jag ska va hemma och chillba, vill ha maten klar när Linus kommer hem så vi kan åka till Bella och Jimmy så snabbt som möjligt :)

Vi ska ha spelkväll och prata resor, hehehe jaa kul !


så ska de här sötisarna få leka också, så himla kul att se att de leker så himla bra ! båda är så jäkla busiga och smilla är helt kär i han,  haha skitkul :D

Kommentarer
Postat av: Bella

Vilken söt bild :) gofisarna våra! :) Ska bli kul ikväll :D

2011-01-05 @ 13:43:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0