BABBEL..

Haha det är så roligt att se hur statistiken minskar med några läsare varje helg, bakis eller? ;)
Idag sov jag ut till elva, riktigt skönt, åkte ner på stan och förde över lite pengar och handlade usb minne, ska ha med oss det + datorn till thailand:)
har haft i massa silverschampoo i håret, vill va kritvit! tycker de är så jävla snyggt när de blir så kontraster när man sminkar, speciellt när man har sotat!

Jag kommer att lägga upp gårdagens plus dagens smink i bloggen lite senare (kanske ikväll), nu ska jag iväg och sminka och senare ska bort och käka, sen blir det packa för fulla muggar. gah har typ inte ens  börjat haha!
OM TVÅ DYGN SITTER JAG PÅ PLANET!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0