BABBEL

Jag har varit helt hyper pigg hela kvällen men nu när jag satt mig vid datorn börjar ögonen snart falla ihop, fan..
Ska ta en iskall dusch senare, med lite ansiktsmaskar och hårinpackningar så håret blir lite fräscht innan thai ! :)
Sen ska vi nog sova kanske 2 timmar, så åker vi till arlanda runt 7, PEPP.
Det känns as jobbigt att åka ifrån Smilla , jag kommer inte kunna lämna henne.. jag börjar gråta nu, helt seriöst. Hon är ju som vårat lilla barn!! :(
Åääähh, fyfan de är inte kul alltså. Vi lämnar knappt bort henne om dagarna heller, hon är oftast själv om vi åker och handlar och så, nä fyfan orkar inte.........

MEN , ska inte deppa. jag och älskling ska ju ha världens mysigaste resa, våran andra resa utomlands på 1.5 år, och det blir troligtvis flera i år också. :)


HAHA kolla våran sötis, bara 10 veckor gammal, SÖTIS. bfl (big fat love)

Kommentarer
Postat av: Mami

Sötaste hunden i mannaminne!!!!

2011-01-11 @ 09:03:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0