I GONNA BE THE LAST ONE STANDING

Här har det stått tomt idag, tråkigt va?
Jag har iallafall inte gjort så mycket. Varit ute på en långpromenad, åkt in till stan helt i onödan och så fixat lite inför thailand. Jag vill veta hur mycket kläder man kan ha med sej, jag kommer ju shoppa som en idiot där och hur mycket kommer jag få plats med , haha ..

Jag har tänkt på en sak..
Det här året har verkligen varit det bästa i mitt liv. Jag har nog aldrig varit så nöjd!
- Jag har förlovat  mig
- Jag har tagit studenten
- Jag har skaffat hund
- Jag har flyttat hemifrån
- Jag har bokat min drömresa
- Jag har kommit min morbror och hans tjej så himla nära.
- Jag har kommit min mamma mycket närmare (om det ens går?)
- Jag har fått svar på vad som är fel med min mage
- Jag har träffat jättefina nya människor och vänner, Bella är en av dem!
- Jag och Linus har fått en mycket mer "seirös" relation, delad ekonomi, samma kompisar och sånt mys.
- Jag har köpt två systemkameror
- Och jävligt mycket smink

- Och det bästa av allt är ... Jag är närmare min dröm! Jag gick min utbildning som Make Up Artist (något jag alltid velat jobba med) och i Mars är jag diplomerad Make Up Artist. Fattar ni????!!!! :D

Kommentarer
Postat av: Bella

Naa va gullig du är :) <3

2011-01-02 @ 20:38:31
Postat av: Mami

Och tagit körkort!! Du är sååå duktig!

2011-01-02 @ 20:48:25
Postat av: Annika

vilken utbildning har du gått?

2011-03-26 @ 20:26:25
URL: http://blushrush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0