IF YOU REALLY KNEW ME ..

Sitter och kollar på "If you really knew me" på MTV, grymt program och tårarna bara forsar, tänk vad fördomar man har mot folk. Hemskt egentligen, jag ska sluta ha fördomar seriöst.

Jag och Linus har inte gjort många knop idag eller, fyfan har legat i soffan hela dagen. Så nu åkte vi och handlade massa godis, ostbollar och pizza haha vadå tjockisar. Jaja, kan jag inte gå ner i vikt får jag väl gå upp då.
Haha skoja. Ska spela lite tvspel sen eller så gör jag ett riktigt träningsprogram imorgon, skulle va nice. Åker nog ner på stan en snabbis då med :)

Jag har fått hem lite produkter som jag ska testa, skriver recension senare eller imorgon. Jaja, nu börjar programet. Vi hörs vänner..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0