KÖR PÅ LITE FRÅGOR

Fyra frågor om förhållanden
Är du singel? absolut INTE
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ja det gör jag :)
Hur många har du varit kär i? På riktigt? En.
Är du kär just nu? Så kär som man kan vara.

Tio frågor om dig själv
Namn? Wiktoria Ahlin
När fyller du år? 1 September
Några piercingar? öron , navel
Några tatueringar? Nacke, handled och foten :)
Vad har du på dig just nu? stort mysigt linne
Vilken årstid är bäst? SOMMAR BABY
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? Hm, vakna upp den mest underbara famnen som finns, ge sig ut på en promenad och äta mysfrukost!
Vad tycker du mest om hos dig själv? Att jag är så snäll, tror jag. Haha. Säger aldrig nej! ;)
Vad är du bra på? ehm, ja.. vet inte. sminka kanske? :)
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Med linus :)

10 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? Linus, johanna och självklart mami <3
Vem är den roligaste av dina vänner? Johanna, utan tvekan
Vem är snyggast av dina vänner? Josefine!
Vem är klumpigast? HAHAHA johanna lätt
Vem är mest partyprisse? Huhm.. Alla festar ju haha! men ska jag säga ngn äre josse eller lisa ! :D
Vem är den du helst har filmkväll med? Johanna elr Bella!

KÄRLEK
Är du kär just nu? så jävla kär så de finns inte
Har du kysst någon idag? Japps, klart juue :)
Är du romantisk? har väl mina stunder.
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? förhållande!
Har du varit tillsammans med två samtidigt? haha nä
Vem sov du senast bredvid? Linus :) <3
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK med? näjpsa
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? oj hörru, tror de blev tsm när de va typ 14,15?
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? hahaha naeeee ;)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Utan tvekan :)

ANNAT
Hur mår du just nu? Inge vidare
Har du piercat dig? JAAAA
Är du hungrig nu? Nej jag åt precis mackor :)
vad är klockan nu just nu? 01.25...
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? fäjsbåk och bloggän


JAG VILL HA BLOGGTIPS VÄNNER, vad ska jag skriva om?
Smink? Produkter? Outfits? Frågor? Please tell me.

Kommentarer
Postat av: sandra

jag tycker du ska göra dagens sminkningar, det är det roligaste att se och läsa om :D du är duktig!

2011-01-08 @ 12:09:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0