KVÄLLSMYS :)

Pust, stön och allt va de heter, fan va trött jag ääär..

Johanna kom hit typ fyra, kikade på två oth avsnitt. jag älskar oth och jag älskar min bästa vän och jag älskar att vi båda älskar den serien. Haha!
sen åkte vi hem till bella och jimmy där de hade gjort AS mysigt, vi spelade massa spel och pratade massa, planerade även en eventuell utomlands resa i sommar, MYS!!!!
Sen drog vi till bomhus och hämtade däck+madrass+tefat och åkte massa, fan va kul det är, älskar vinter.
Och jimmy då, hahaha. Jag och Linus hade ett varsitt däck och han hade sin madrass, så skulle vi tävla. Så står jimmy till vänster om linus typ och sparkar undan hans däck och mitt flyger iväg PRECIS när vi är i luften och tar sats, alltså jag ba flög och dök rätt ner, tappade luften och krossade tutten hahahaha , nacken blev ju inte bättre heller.
aja kul vare iaf :D

nu ska vi skriva packlista och jag ska göra varma mackor, mums !


baby gör volt förra året, griim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0