NIVEA FOR .. MEN!

Måste bara tipsa er om en grej.
För det första, ja jag vet att det är en killgrej, och för det andra ja jag vet att det är Q10 conzeum i, men ärligt - vem bryr sig ?
Den här grejen är underbar, helt underbar. Jag har lätt att få påsar under ögonen då jag sover väldigt dåligt, typ fyra fem timmar varje natt. Och jag vill inte använda ögonkrämer så himla mycket och man ska absolut inte använda vanlig ansiktskräm där heller, då man har en heeeelt annan fetthalt där än övriga ansiktet :)
Så detta är min räddning!! Man strör den bara under ögonen, så piggas de genast upp, helt amazing.
Jag kan ta före och efterbilder om ni vill sötisar ? :)

Det är en så jävla bra (och skön) grej, lätt bästa :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0