PACKLISTA THAILAND BABY

Okej, jag behöver hjälp. Säg om det är något jag glömt till oss båda ?


Systemkamera, kompaktkamera, undervattenskamera

Solglasögon

Solskyddsfaktor, 30, (NIVEA!!), stick till ansiktet

Badbyxor

Bikini

Tandborste, tandkräm,rakhyvlar, nagelsax, schampoo, balsam, tvål (shower and shave) hårinpackning, deo (nivea)

Skor! Gladiator, kilklackar x2, fliflops, foppa

T-shirts, kortbyxor, en tunn långtröja, kalsonger

Klänningar, linnen, jeansshorts, vanliga shorts, leggins, bh, trosor

Hårborste, kepsar

Ögonfransböjare, mascara, ljusa ögonskuggor, fransar, stenar (om jag orkar sminka mig mkt där?)

Iphoneladdare, ipodhögtalare, filmgrejsimojs, bärbar dator, usb minne, extra minneskort

Pass, biljetter

Pengar, kort och kontanter


Kommentarer
Postat av: Sara Eriksson

Tänkte bara om ni bränner er lätt så ta med en ännu starkare solskyddsfaktor och använd dom första dagarna... jag hade 30 dom tre första jag va där nere men brände mig ändå :( sååå tråkigt när man börjar flagna första veckan lixom och lätt att få brännskador/pigmentförändringar på dom ställerna oxå!!! Hoppas att ni får det bäst!!! kanske kan ses något när ni kommit hem och kika hur det går för oss o snacka lite smink ;) Kram

2011-01-06 @ 07:20:34
Postat av: Srinik

värktabletter som ipren eller alvedon kan vara smart att ha med sig .. jobbigt att behöva köpa mediciner utomlands som man inte är säker på :)Resorb eller annna vätskersättning är även bra att ha med sig, både för bakfyllan och att man lätt blit uttorkad när det är så varmt där.



Ha en trevlig resa!

2011-01-06 @ 14:20:15
URL: http://srinik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0