WHAT TO DO?

Åhåå vet inte vad jag ska göra.
Jag är helt dö-trött men vill inte sova för tänk om jag inte kan sova ikväll?
Och så vet jag inte om jag orkar sminka mig idag, har fått tre finnar och det är mer än vad jag får på ett år typ, inte BRA!!! vill låta huden vila så jag har fin hy i thailand
och så vill jag boka parkeringsplats på arlanda men linus säger att vi ska vänta, haha hans fel om vi inte får ngn !
och så vill jag bara börja packa, massa fina söta klänningar !!

Nää fan, nu ska jag ta massa glass och kolla på oth, bästa serien ever. Johanna kom över igår och vi såg på tre avsnitt av season 7, hoppas hon hinner hit idag (L)


jag kommer alltid att älska dig, du är den enda för mig. aldrig har någonting känts mer pefekt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0