100 frågor om mig

1. Ditt namn? Wiktoria Ahlin

2. Ålder? Snart 20!!!!

3. Vart bor du? Bomhouse

4. Bor tillsammans med? Min fina Linus

5. Husdjur? 1 hund, chiahuahua/pomerian och typ 5 prolle tax :D

6. Färg på ditt hus? Typ brunt? Gult?

7. När är du född? 1 september

8. Klass? Ingen

9. Vilket år tar/tog du studenten? Förra sommaren:) 2010!

10. Något jobb? Jobbar på Volvo, tvättar bilar!

 

DAGENS

11. När gick du upp i morse? Klockan sex... -.- Jobbigt värre!

12. När ska du sova? Snart hoppas jag. Eller jag sa att jag skulle vara vaken länge men nu känner jag hur jag bara håller på att somna. GAH!

13. Duschat idag? Jeepp, mys dusch med massa tända ljus. Otroligt avkopplande!

14. Kramat någon idag? Absolut

15. Pussat någon idag? Givetvis :)

16. Vad har du ätit idag? kött&potatis

17. Dagens klädsel? Allstså,. jaa.. jobbkläder :P haha! Jag har bara en tunika på mig nu, jag orkar inte ha något annat atm.

18. Dagens smink? Inget faktiskt!

19. Dagens sötnos? Sara !

20. Dagens roligaste? Andreas tano

VEM

21. Har du många vänner? Beror på hur man ser det, har min vänner som jag verkligen litar & kan berätta allt för. Jag brukar säga att jag har många kompisar och få vänner, hih.

22. Hur många har du kysst? Men alltså? :D

23. Vem kramade du senast? Limpanboy

24. Hur många har du haft sex med? Få se nu.. 100 delat på 4903294590 gånger 4 och sen plussar du på 3.6 :)

25. Hur många har varit otrogen mot dig? Ingen.

27. Har du pojk-/flickvän? Absolut!!! Och glad är jag för de.

28. Vem pratade du med i telefon senast? Linus tror jag?

29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Ida; Eller så är vi här, de är närmare till interpool. (Eller något, orkar inte kolla haha)

BÄSTA

31. Film? Men jag byter hela tiden. Men jag tror typ Benchwarmers, eller dear john, letters to juliet, mamma mia, the notebook, mean girl och såna där!

32. Låt? At the moment är det What Are Words. Byter troligtvis snart ;)

33. Mat? Tacos

34. Dryck? Cola

35. Färg? lila, svart & grön, blå och vit

37. Stad? Phuket, eller är det en stad? Haha

38. Land? Thailand

39. Ämne i skolan? Måste nog varit svenska.

40. Människa? Linus

SENASTE

41. Personen du tänkte på? Mig själv, haha

42. Personen du kysste? Limpis där med.

43. Gången du spydde? Kan ju lika gärna säga dagen jag inte spydde. Ett år sen? haha skoja , men typ

44. Gången du grät? Varför? Igår. För jag orkar inte vara sjuk, att ha så mycket fel på magen..

45. Pizzan du åt? Hawaii 0

46. Gången du var i Göteborg? Oj, otroligt längesen! Ingen aning faktiskt..

47. Gången du var i Stockholm? Två år sen kanske ? Nej ett. Alltså jag har fan ingen tidsuppfattning alls.

48. Gången du var full? MEN ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH ofta jag kommer ihåg såna här grejer, jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde igår :S

49. Gången du var hög? Är hög på kärlek jag :D

ANTAL

70. Personer du älskar? Ingen nämnd ingen glömd!

71. Personer du hatar? Same as above

72. Pojk-/flickvänner du haft? En

73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? Men sereriberri frågarN läget då?

74. Glassar du ätit på en dag? Haha det vet jag inte heller jö ..

75. Festivaler du varit på/ska på detta året? En..

76. Gånger du haft minnesluckor? Ja men jag tror det är 15.4 alltså gud va dryga frågor :D

77. Gånger du varit hög? Igen? Så intressant va ?

78. Personer du saknar just nu? Mommo .............................................

79. Gånger ditt hjärta brustit? Ingen

VEM:

80. Vill du kyssa nu? LINUS :D

81. Ska du träffa imorgon? Limpis, sen blire väl lite najs peeps at idas mansion.

82. Sjöng du senast för? Sjunger just nu så jag antar att Limpis lägger döv örat till snart;)

83. Hade du senast en msn-konversation med? Jag använder inte MSN .

84. Spelade du tvspel med senast? Lullaan

85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? limpis.... men de kommer inte bli av. (FÖR ALLT GÅR FUCKING EMOT MIG HELA TIDEN, CRY EMO CRYYYYYYYYYY)

86. Vill du kasta en sten i huvudet på? Den som sköt massa barn i norge, hate your face.

87. Förtjänar att dö? Ingen!!

88. Är söt? Alla!

89. Vill du sova jämte inatt? Limpis.

VAD:

90. Gör dig glad? Personer som ger mig positiv energi och personer som frågar hur det är utan att ha någon baktanke.

91. Gör dig ledsen? oärlighet, falska människor

92. Vill du helst göra nu? läsa klart min bok!

93. Önskar du att du slapp göra? Städa , laga mat och tvätta

94. Vill du ha nu? En resa .. Lång bort härifrån ! Jag vill så jävla gärna typ dra iväg någonstans i ett halvår, men det kommer inte att gå.

95: Önskar du dig i födelsedagspresent? En resa.. Märks det att jag vill åka iväg eller??

96. Längtar du till? Ingenting längre. För längtar jag till något så dyker alltid något upp så jag inte kan göra det. Always! One step forward makes two steps back..

97. Tycker du om dina betyg? Nej! Eller jo dom från Nian.

98. Ångrar du i ditt liv? Ingenting. Jag tjänar inget på att tänka tillbaka och ångra att jag gjorde si och så, inget kan få det ogjort.

99. Är det bästa som hänt dig? jag vet att jag tjatar mycket om linus, men det är seriöst han.

100. Hur mycket är klockan? 22:39

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0