ELIN SOFIA WIKTORIA AHLIN

- Mitt fullständiga namn är Elin Sofia Wiktoria Ahlin, namnet Sofia kommer från en släkting.
- Varför jag heter Wiktoria är för att det har en betydelse sen min födsel. Jag var nära på att dö när jag föddes och Wiktoria (Viktoria) betyder segrare.
- Jag valde sam ekonomi för att jag inte visste vad jag skulle gå i gymnasiet. Mitt största misstag. Hur kan jag som aldrig klarat ett matteprov utan rester (eller underkänt för den delen) välja något med siffror att göra? Ett under att jag klarade mig utan ett IG i slutbetyg.
- Jag har alltid varit osäker på mig själv, haft svårt att ta för mig och så vidare. Men att tala inför 200 pers gör mig aldrig nervös. Det är oftast de små grupperna som gör att jag bara vill krypa ur skinnet ibland!
- Jag har låg självkänsla men mycket självförtroende ,
- En utav mina största svagheter är att jag inte kan säga nej.
- Min bästa sida är att jag är väldigt omtänksam och generös (vilket iofs går ihop med föregående)
- Jag har alltid älskat att dansa
- Jag är väldigt öppen av mig, och ångrar oftast direkt när jag öppnade munnen vad jag nyss sa.
- Men när jag druckit något glas vin berättar jag allting. Vilket Linus tycker är pinsamt! Haha
- Jag är väldigt paranoid.
- Är en otrolig tänkare. Jag tänker hela , hela tiden på saker. Jag grubblar alldeles för mycket och ibland har jag svårt att prata för jag har hundra saker i hjärnan och orden bara tjabblar ihop sig för mig.
- Jag hatar spagetti men älskar makaroner!
- Har alltid tyckt om att städa och ha det fint omkring mig. När jag blev tillsammans med Linus så visade det sig att han var snäppet värre, jag fick ALDRIG ens ha en svart hårnål framme på hans skrivbord. Allt åkte undan direkt ! Nu när vi bor tillsammans kan jag ibland tycka att det är jobbigt, när mina shorts ligger längst bak i garderoben och plånboken kan ligga varsomhelst.
- Jag sjöng solo på min konfirmation
- Och har alltid tyckt att jag sjunger rätt bra
- Jag är otroligt rädd för livet och döden. Det skrämmer mig som fan.
- Och jag är otroligt rädd för att bli lämnad, sviken. Jag tror att det till viss del är varför jag är med Linus hela , hela tiden. När typ en kompis säger; aa men kan inte ses idag, vi tar det någon annan dag. Så kommer det upp så jäkla mycket ångest tankar i hjärnan på mig, vill inte vill inte. Jag försöker komma på vad jag gjort för fel och allting bara gräver sig i huvudet. Allt detta har gjort sig till en vana i guess, en dålig vana.
- Jag får panik när en kompis pratar skit om en annan kompis. Jag tänker jämt att den (som pratade) snackar samma om mig när jag är borta.
- Jag är så jävla svartsjuk så det finns inte. Detta hör väl egentligen ihop med att jag är rädd för att bli lämnad. Jag försöker att inte visa det och försöker att visa mig oberörd, men sanningen kommer alltid fram, hehe .. I början när jag och L blev tillsammans satt jag och lusläste hans sms och hans facebook (nu vet du L!).. Och jag tror att det har att göra med att jag ;
- Har svårt att lita på människor.. Om du som känner mig gjort mig ledsen, fått mig att känna mig dålig eller helt enkelt varit jävligt "elak" krävs det väldigt mycket av dig för att du ska mitt förtroende igen.
- Många uppfattar mig som blåst, men jag är mycket smartare än vad folk tror.
- Jag vet att folk hade tyckt att jag var mindre "blåst" om jag varit svarthårig.
- Jag tycker det på ett sätt är jobbigt att jobba med MÅNGA människor, och där spelar nog alla punkter ovanför in.
- Ibland i skolan när jag hörde att någon satt och pratade om någon annan som de tyckte va "en idiot" så tog jag till mig ALLT och låtsades som att dem pratade om mig. Och det gör jag fortfarande. Så fort jag hör ett endasde dåligt ord så tar jag till mig det.
- Jag tycker det är skitjobbigt med mina magproblem.
- Men har förstått att jag ska leva för stunden, oavsett hur mycket jag gråter över det så kommer det ju aldrig att bli BÄTTRE. FÖr jag får ju faktiskt hjälp!
- Jag har fyra tatueringar. Och jag älskar dem! En stjärna som står för att jag tycker att jag är en stjärna, att jag är UNIK! En text som är till min pappa (ab imo pectore = av hela mitt hjärta) , en text på foten som står "I wasn't born to follow" och en text på armen som det står mamma på. Texter är det finaste jag vet!! Och jag har redan börjat klura ut en till.
- Varför jag tatuerade in till pappa (som han för övrigt inte tror på att det är till han..) så är det för att vi hade en dålig relation när jag var mellan 14-17 , beroende på en massa saker. Stor del av mig, givetvis. Men hur mycket vi än bråkade, hur mycket vi än kallade varandra dumma saker (okej, jag) , hur mycket jag bara skrek av irritation så älskar jag ändå han av hela mitt hjärta. Och det kommer jag alltid att göra. ♥
- Varför jag tatuerade in Mamma är för att jag älskar henne. Så OTROLIGT mycket !! Hon är som en bästa vän och hjälper alltid till, jag kan ringa till henne klockan tre på natten såväl klockan tre på eftermiddagen och hon hjälper mig alltid med vad jag än ber om.
- Varför jag tatuerade in I Wasn't born to follow var för att jag helt enkelt inte är född till att följa. Jag följer inte stömmen utan går min egna väg. Precis som vanligt.
- Källmurskolan kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta. 7-9 var mina bästa skolår!! Jag och min bästa Johanna hade så jäkla roligt, helt jävla jävla tiden. Alltså jag tänker tillbaka på det hela tiden. Allt roligt vi gjorde. Tex när vi ;
- Snodde ett prov
- Låtsade fejkgråta för att vi inte kunde ett prov
- När johanna räddade mig STORT på mattelektionen
- Alla gånger när vi stannade kvar på idrotten och spelade fotboll med laban, gille och jogan.
- Och vi till och med krävde längre raster för att vi TVÅ skulle stanna kvar och spela med dem. Haha
- Alla gånger vi bråkade. (HAHA alltså inte storbråk) Nej men alltså så jävla töntiga men jävlar vad jag skrattar tillbaka åt det då. Typ när johanna gick och tjallade för Micke att jag inte höll upp dörren för henne. Alltså HAHAHAHAHAHAHA.
- Alla gånger vi stannade kvar för att få extra hjälp med skolan.
- Och allt annat!
- Jag saknar verkligen , verkligen Johanna. Jag vet att det är mitt fel att vi inte ses längre , och jag ligger ofta och tänker på det. Ibland önskar jag att jag kunde FÖRKLARA VARFÖR. Men jag stänger hellre in mig och bara låter det glida förbi. Som vanligt. Ångest.. Men johanna är världens finaste vän, och jag älskar henne så JÄVLA mycket!!
Fina minnen stannar alltid i hjärtat.
- Jag är restokig!! Jag älskar att resa och älskar att se världen.
- Har varit en riktig slösare, och såfort jag visste att jag hade pengar på kontot spenderade jag upp allting. Jag fick 14.000 kr av landstinget, och jag vet inte ens vad jag har gjort med dem. Bad WIktoria!
- Idag tror jag att jag är annorlunda, jag är mer vuxen och tar mer ansvar.
- Smink är en passion för mig, att stå framför spegeln och se att nytänkade och kreativetet kan göra sig så jäkla fint är GRYMT.
- Jag kommer troligtvis att starta eget till hösten, med vad säger jag absolut inte.
- Men där kommer min dålig självkänsla in. Jag tror inte att jag kommer klara av det, för jag är k a s s  . . .
- Det finns INGEN annan i hela världen som jag vill leva mitt liv med än LINUS. Det är helt otroligt vad jag är kär i honom!! Och det bästa är att jag vet att han är Lika kär i mig med .. att känna sig älskad är den bästa känslan som finns. Det är så otroligt många som säger att vi kommer hålla ihop hela livet, att det syns. Fast , egentligen behöver ingen säga det , för vi vet det endå. Det finaste någon sagt, var för något år sen.. Linus morfar stod för den kommentaren! : ja, det lyser ju inte kärlek i ögonen precis. Som det gör för er, menar jag :)
ÅH GULLE  .. ♥
- Det finaste Linus sagt till mig är; Jag vill leva hela mitt liv med dig! Det kommer ALDRIG finnas något som sätter så djupt spår av kärlek i mitt hjärta. hihi!
Nu har ni massa att götta er i ;) PUSS

Kommentarer
Postat av: Mami

Även Elin är ett släktnamn :-) Elin från min släkt, Sofia från pappas. Fin beskrivning på dej.<3 kram!

2011-07-18 @ 10:03:23
Postat av: Hannah

Jag saknar tiden då du o jag var riktigt bra vänner! Jag har alltid tyckt att du & jag är så lika i sättet o det här bevisade bara det ännu mer! Jag tänker på dig ganska ofta lär jag säga o att vi hade en väldigt fin vänskap :) du är en människa som jag alltid kommer ha i mitt hjärta, även om vi inte umgåtts på 5 år, eller pratar speciellt ofta :)

2011-07-21 @ 21:07:24
URL: http://hannahfrelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0