EN OTROLIGT BRA DAG. TACK ÄLSKLING.

Låter bilderna förklara.


Idag vaknade jag upp och mådde sådär, linus fråga om jag skulle må bättre om vi gjorde något roligt idag, då blev jag glad. hehe

Sen cyklade vi ner på stan.

Och han sa att jag fick köpa precis vad jag ville. Så att jag blev glad liksom. Shopping gör en glad för studenten. Med en menar jag med mig, haha. Jag köpte dessa jeans shorts, den tröjan på bilden och tre klänningar och massa underkläder.

Sen började det spöregna så vi tog en fika, jag tog en chai latte och vi skulle dela på kladdisen. Bara för att. Men de blev inte riktigt dela, haha.

Sen blev vi hungriga efter ett tag och tog oss upp till söderhielmska för att käka lite. Det var gott.

Det här var mumsfillibabbaba

Vi hade tur med vädret. HEHE

Sen ville vi gå på bio, bad teacher. Ni vet med cameron diaz och marshall från how i met your mother. Den va bra, eller sådär bra. Typ inte bio bra if ja now wat aj min.

Så efter det cyklade vi förbi Ticket och kollade resor, vi ska nog boka ikväll. Tror jag, fast jag måste ha svar från ungdomsmottagningen och gyn först, aaah jag är nervös. BAJSKORV.

Sen cyklade vi ut till T-udden och myste lite med pussar.

Det var min dag det, och den har varit helt otrolig som alla andra dagar med Linus. Jag är lycklig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vadå? delar inte ni ekonomi? vadå låda dej köpa de du vill liksom..

2011-07-10 @ 22:31:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0