peli jokka kaoken asta öhn

Var så jäkla rastlös igår kväll, så jag och Linus drog ut och tog oss en liten springvända haha, sen imorse tog vi en morgonprommis. Det var på tiiiiiden!! Nu ska jag beställa nå piller också så kommer vi nog igång här igen haha.


Har haft världens bästa dag idag, roligt att komma tillbaka till jobbet och ännu roligare att träffa massa busfrön som jag saknat.  Haha det hände en så jävla rolig grej med Fredde och Vian, alltså jag håller på att kissa på mig när jag tänker på det men jag vet inte hur jag ska förklara så de låter roligt :S haha.

Aja, världens bästa dag blev världens sämsta. Jag har aldrig känt mig så dålig som jag gör nu och jag vill bara borra ner huvudet i kudden och ligga där resten av kvällen. Jävla idiot vad ledesen jag blir... Världens sämsta... Det är inte mitt fel att det är som det är, och kommer att bli som det blir. Men det är ditt fel att du lägger dig i.

ÅÅÅH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0