SLUT SOM ARTIST

Barimba vad trött jag är. Det är heeeelt sjukt. Jag är som en levande zombie typ, vaknar, jobbar, äter, sover. Seriöst det är det enda jag gör.. Det livet vill jag inte leva !
Men men! Jag har bara kört massa bil idag på jobbet, rekonderat någon bil och sådär, men överlag massa bil= kramp i vaden haha..

När jag kom hem var jag alldeles gråtfärdig, jag är så slut. Linus kom hem med rosor och jag tror jag grät lite där, fyfan va fin han är.. Världens bästa människa. Nu har vi grillat och sett på film, jag ska blogga lite sen ska jag bara sova i hans famn i soffan :)



Kommentarer
Postat av: Bella

De där såg grymt gott ut! :D Fina rosor du fick av Linus :) Jag skulle nog också fälla en tår om jag fick sånna fina blommor :)

2011-07-05 @ 23:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0