STRESSIG DAG

Fredag.
Dö-trötta är vi båda två. Såhär på en fredags kväll liksom, fyfabian. Har käkat kött och massa god potatis, mums på det. Nu sitter vi med varsin dator och är sådär lagomt sociala med varandra, mehehe. Imorgon blir det andra bullar , då vankas det roligheter (hoppas jag.....) ;)

Idag har jag stressat sönder på jobbet, vid tio körde jag in min bil i tvätten. Och om man säger typ att en bil tar 20 minuter att göra ren i tvätten (inkl motortvätt) , så stressade jag nog satt det blev till 9! Haha. Jag höll nog på med bilen hela jäkla lunchen och någon timma efter, damsög, tvätta invändigt, tvätta fönster, polera, vaxa, lacka, ta kort. Och så vidare!! Fan jag va helt slut. Och så fick vi en till bil som vi skulle göra KLAR på en timma. EN TIMMA. Vanligvis tar det iaf minst 2.5 för mig, vi stod tre stycken och gjorde olika saker på bilen. Ena polera medan den andre damsög och  så vidare. Herrejössanes. Men, ja, vi blev klar iaf. Med nöd och näppe.

Nu ska jag nog bara lägga mig och läsa en bok, Linus försöker tvinga mig att spela WoW för jag sa att jag skulle göra det i helgen (sköt upp på det i tisdags och jag orkar liksom inte, vafan hellre sims! haha)



kisses

Kommentarer
Postat av: sara

Digga du sims spelen du fick låna? ;D

2011-07-22 @ 20:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0