SVAR (IGEN)

Anonym om EN OTROLIGT BRA DAG. TACK ÄLSKLING.:
men vadå? delar inte ni ekonomi? vadå låda dej köpa de du vill liksom..
IP: 85.224.53.231

Svar; hej på dej du :)

Jo vi delar ekonomi (skulle absolut inte kunna leva tillsammans på något sätt annars..) men enda sedan vi flyttade in så har vi lärt oss att spara. Det första vi gjorde när vi flyttade var att spara alla pengar till thailand, eftersom vi ville ha så mycket som möjligt där. Detta gjorde att vi är väldigt sparsamma även idag och inte slösar på "onödiga" saker utan hellre sparar till något som vi vill göra tillsammans, som vi kommer ihåg.

.

Jag skulle lätt kunna gå och köpa kläder varje dag, hur mycket jag vill. Men jag prioriterar inte det , längre. Att spara ihop till en resa att göra tillsammans tycker jag känns mycket mer värt. Kul att tänka tillbaka liksom, ååh i februari det här året så köpte jag den här vita klänningen :) :) och sen så köpte jag tre par skor :) :) gud va glad jag är över de :)
Haha nej men seriöst, jag gillar att tänka tillbaka på saker och vill inte spendera så mycket på onödiga saker, jag har väldigt lätt att få ångest och frågar gärna extra snällt och tänker igenom hundra gånger innan jag köper något :)




Förr var pengar ett huuuuuuuge problemos för oss, men nu när vi lärt oss hantera och prioritera är det bättre än någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0