SVAR

tessan om Nu åker vi ner till getaway! Tagga papa ro...:
Fan vad snyggt med percingen! nu vill ja ännu mer. hur känns det nu? Hur länge gjorde det ont efter? :) Kram
IP: 83.253.164.179

Svar;TACK :D Jag är jättenöjd. Nu typ efter två veckor så känner jag inte ett endaste dugg, känner knappt av den:D De första tre dagarna va ölite jobbiga, jag kunde inte äta riktigt , men man är inte direkt sugen på något heller eftersom tungan är såpass svullen :) jag åt is, youghurt, kräm och glass !:D Jag är supernöjd att jag gjorde det och har nojat så jäkla länge över det, men är du sugen på att göra det ska du ABSOLUT göra de!! Själva hålet gör inte ens ont att göra :) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0