TUPPTJÄRN

HEJ!
Igår åkte vi ut till Söderhamn, tupptjärn, till Linus mamma stuga. Det var AS myyyysigt där!! :)
Vi käka korv med bröd, fiska, basta, bada, åt gooood mat! Åh as mysig kväll. Vi åkte hem typ runt tio-elva och vi ångra oss direkt att vi inte sov över.. Men men! Får ta det till helgen som kommer ;)
Vägen hem kändes som tio minuter, jag och linus pratade om ALLT, alltså de va så skönt att lätta på hjärtat , nu låter det som att vi aldrig pratar hahaha men veckan har varit jobbig och har inte velat prata om hur jag känner och så :D Nu känns det suuuuuuuper.

Idag får vi se vad vi gör, jag ska kika lite på resor. Funderar på att styra ett annat resmål än turkland, men de hade varit så jävla najs att åka till egypten och sara, synd att egypten suger :( Jag vill också shoppa lite! Haha till mig och lägenheten, jag vill göra om den ! Men känns så ovärt , för jag trivs inte här på stället (trivs i lägenheten, ej med grannarna) och vi vill bara flytta till villa. Så det känns helt ovärt att flytta någonannanstans meanwhile..











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0