ÄNTLIGEN

Åh vet ni? På jobbet idag så kände jag typ att kroppen sa ifrån, blev helt yr och pangtjoff bara..
Så jag kände att direkt när jag kommer hem ska jag kasta mig i poolen och laga en GOD mat som jag måste tvinga mig i för det är sig så gott typ, så vi gjorde i ordning en tacopaj och det gick I! Alltså det var så jävla gott med maaaaaaaat haha..

Så, jaa efter fyra dagar kan jag äta, försiktigt men det går :) Haha låter som jag varit med om världens sjukdom men det är de ju inte, det gör bara ganska ont. Tänker göra en videoblogg åt er i helgen och berätta allt hur det gick till, hur det kändes och så vidare :)

Nu ska jag bädda nere i soffan, det är så varmt uppe i sovrummet så vi avlider ju, vi sover här nere ikväll och myser med några filmer. Vi (läs;jag) tänkte åka och spela minigolf men jag har ingen som helst ork..



Första gången jag va i turkiet, för tre år sen tror jag? fyra kanske.. :) åh vill tillbaka. och det är n u

Kommentarer
Postat av: tessan

Åh längtar tills den filmen kommer upp :) vågar fortfarande inte göra hål i tungan ;)

2011-07-01 @ 18:11:53
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0