HAAAAAAVE YOU MET ....


(märkte sen att man får vinet från andra sidan, heheehehe.)

Igår så var vi ju i Alborgen och tävlade i några timmar, det var jag, linus, sara, elin, jenny, pelle, rasmus, sebbe och jimmy. :) Vi kom sist och ja, det var väl pga av mig haha men skit samma, jag bjöd grapparna på en snygg vurpa från ett rör, alltså jag skratta så mycket samtidigt som jag ville gråta och det är skitsvårt för det gör ont men jag skrattar åt hur klantig jag är och aa.. haha :) Sånt där borde man göra oftare. Det är så jävla roligt och är inga pengar alls!

Sen så kom rasmus och jimmy hit, vi spelade massa poker, texas hold'em och sådär. Fett najs och jag var faktiskt BRA!! :D Linus vann potten och det är ju typ samma som att jag skulle vinna ;) Alltså jag hänger mycket mer med killar , jag tycker det är så mycket lättare på något sätt. Men jag älskar självklart att hänga med tjejerna med! :) Men det blir helt två olika saker haaha. Åkte ner på krogen och träffade lite peeps, sen hem för att min älskling glömde kortet. Kvällen slutade åt helvete och nu säger jag att det är nog.. Jag tänker inte ta hur mycket skit som helst, jag är inte så stark.. Nu mår jag jävligt dåligt i psyket och jag ska bara vara hemma ikväll och mysa ner mig med en filt och spela the sims, tänka igenom hur jag vill att mitt liv ska vara..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0