Mobilblogg funkar ej ?!

Märker att mina mobilbloggar inte kommer upp, vafan jao, jävla blogg.se haha. Funderar starkt på att byta!

Meeeen, idag har jag jobbat med Peter :) Eller jag jobbar alltid med han + 3 till men idag var de bara vi :D Dagen gick skit segt, alla är ju typ lediga så leveranserna var som mest i onsdags, pjufff.. Så vi har bara städat, ätit glass och chillat. Perfect day! Han sa åt mig att jag kunde gå hem men alltså jag tjänar ju hellre pengar ;)

Jaja, nu är jag hemma lite och smsar med Lisa, vi funderar på att styra något ikväll, jag vet att jag sa att jag inte skulle festa men seriöst det är ju bra väder och då är jag jämt taggad haha!

Vi hörs väl kanske senare då maaaates.


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du inte lägga upp lite bilder på er lägenhet? :) från det man har sett ser den jättemysig ut:D

2011-06-04 @ 18:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0