STILL SICK

Vaknade imorse när baby gick upp och tänkte bara oooh nooooo, detta går inte. Var helt hög av feber typ. Somnade om till 10 och så har jag sett på en film och ska kika på lite gossip girl nu.
Måste, måste, måste ta mej till apoteket också , har slut på alvedon och ipren hjälper ju fan inte..
Soligt ute också och det lockar ju bra jävla mycket, men jaaaa.. jag ska vara inne och ligga i soffan bara :) Värsta degot! haha.. Tänkte se no strings attached, burlesque och mean girls 2!! Sen är väl klockan fyra och då är min babyboy hemma, jeeeeeeeeeej :D längtar!!
Imorgon blir det fan jobb , hur dåligt jag än mår! Jag saknar mina arbetsmates jööö , bästa i världen. Så jävla roliga! Alltså jag skrattar dag ut och dag in på jobbet, det är underbart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0