VILL MAN VARA FIN FÅR MAN LIDA PIN

Finns det nå bättre när man kommer hem från en asvarm jobb dag och hoppar i en svalkande pool? öh nej, skulle inte tro det. Haha eller jo det finns det men just idag var det dagens bästa.

Har suttit ute och försökt få bort löshåret, provat med exakt allt. Får ta och beställa en remover, eller så väntar jag tills de lossnar. För det är liksom inte slitet, men det är jobbigt när jag tappat några och det inte ser ut som i början.

Just nu äter jag glass och is, det är typ det enda jag kan äta. Och barnmat då förstås, men det är jag mätt på i en timma typ, aah det är jobbigt !! Meeeen meeen, what to do. vill man vara fin får man lida pin ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0