BABBEL...

Jag har varit riktigt dö-trött sen jag kom hem, all stress och press man haft på sig bara ramla av, pang tjoff.
Har käkat viktväktar pizza och nu ska vi mysa lite, linus skulle handla grönsaker och dipp åt mig men glömde dippen, haha söte!!! :D

Blir nog tidigt kväller, ska upp och gymma klockan sju imorgon. Tänkte bränna massa fätttt! hehe, ne men ska till doktorn tidigt på dagen och vill ha det gjort då :)

Justja, fick en jobbförfrågan IGEN. Haha det är sååå roligt!! :) känns som att lönen kommer bli fet i april, gött att då ska jag till uppsala med - shoppa massaaaaaaaaa!!! :) linus fick ju unna sig rejält den här månaden mahaha ;)

nu blire massa kärlek och mys!


Love W


imorgon kommer det massa bilder upp på bloggen, jag är helt rå trött för att fixa det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0