CARPE DIEM.

Det värsta jag vet är när personer runt omkring mig mår dåligt och är ledsna.
Jag hatar att jag inget kan göra förutom än att ge dem tillfällig lycka, en kram och massa kärlek.
Att bearbeta sorg och tuffa perioder är det svåraste som finns -  och man måste göra det själv för att kunna bli stark. Igen.
Jag önskar att jag var världens hjälte som var där och tog hand om er, hjälpte er genom sorgen.. Jag mår så jävla dålig själv när jag vet att ni är ledsna. Att ni inte orkar Leva. Nu gråter jag.
Jag önskar även att jag kunde ta över eran sorg på mig och försöka bearbeta den själv, jag klarar inte att se Er ledsna.

Just nu sänder jag en varm tanke till alla mina fina vänner, familj och släktingar som mår dåligt. Jag älskar er.

Carpe Diem.


Kommentarer
Postat av: wilma

<3

2011-03-17 @ 10:06:18
URL: http://kollaenwilma.blogg.se/
Postat av: ellen

Fint skrivet wickey:)

2011-03-18 @ 22:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0