HEJ OCH GODMORGON

Alltså guuuuuuud vad trött jag är vänner.
Jag hade så ont i magen igår kväll så jag låg vaken ett bra dag, och att gå upp klockan 8 på det är ingen bra ide, eller.
Sen om man inte är van att jobba så kommer de fyra dagar ba ba booom sådär pangtjoff...

Jaja, ska inte gnälla men jag är ju så trött! Haha, imorgon - då ska jag sova ut!

Nu har jag lite mackor i ugnen, ett ägg på kokning och fil i glaset framför mig, måste ha en rejäl frukost de dagar då jag jobbar ! När jag äter mackor äter jag självklart inte tekaka, hönökaka och sånt där utan det finns ett bröd som är anpassat för de som går på LCHF (vilket inte jag gör, men) som bara innehåller 50 kcal. :) Det är grymt gott!

Efter jobbet blir det gym, jag måste verkligen.. Men att gå runt i 10 timmar och inte få sitta ner ses som träning idag kanske? haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0