Jag kan om jag vill.

Hej söthuvuden! Haha..
Jag har precis spelat in en sminkfilm åt er, får se om jag lägger upp den ! det känns så.. töntigt att stå och prata med en kamera, typ.
Idag har jag varit på en föreläsning som fick mig att tänka om, att tänka rätt. Att för att nå mitt mål måste jag göra si och så, jag kan inte bara ta för givet att det ska va lätt. Alltså, nej det var en skitbra föreläsning, grym. nu ska jag tänka om, jag tar till söndag på att tänka, fundera och att få det att funka.
Åkte och gymmade senare och det gick väl bra! lite trött i kroppen bara då jag inte tränat på två dagar.
Nu ska jag värma en viktväktarlåda och sen åka med bilen till mamma, för att senare gå en långpromenad ute i skogen, skönt som fan.
jag kan om jag vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0