SNABB TUTORIAL - SVART SOTNING

(bildeerna är klickbara)
-
- Grunda med concealer och primer. Jag använder Cover All Mix från Make up store som concealer och primer från make up store.



- Lägg två nyanser grått, en ljusare längst in och en mörkare i mitten.


- Lägg svart i yttre ögat samt på globlinjen, så det ser ut såhär;




- Sudda med en större och mjukare borste, inga kanter skall synas.


- Lägg kajal under slemhinnan, senare på slemhinnan. Dutta gärna på mineralögonskugga (ENDAST) för att få en mörkare look. Jag använder en snedställd borste.


- Ha på ditt favoritläppstift! Mitt kommer från Make up store





KLAR!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud så snyggt :D Önskar att jag kunde sminka mig så bra :D

2011-03-18 @ 20:05:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0