SVAR PÅ TAL

hanna om SMINKVIDEO!:
Bra video!
Hade dock önskat mera ljus så jag kunde se tydligare vad du gjorde.
IP: 109.228.169.114

Svar; Tack :) Ja, jag vet!! Skitdåligt ljus FASTÄN de va huuur ljust som helst när jag spelade in den. Men jag ska försöka få det bättre till nästa gång. Kram!


:-) om SMINKVIDEO!:
Kul med en sminkvideo :)
Kan du inte göra en till där du gör en naturlig vardagssminkning?! :) En ganska diskret men den ska ändå synas liksom :)
IP: 90.231.234.18

Svar; Ja, eller hur! Kul att ni kom med tipset :)
Jo men absoluuuut! Jag gör den lite senare i veckan kanske? Jag lovar att det kommer upp iaf, det va ju kuuul :) Kram!

Kommentarer
Postat av: tessan

Jätte kul med sminkvideor, jag är så dålig på att sminka själv så jättekul att se :) och du är superduktig tycker jag :)



kram

2011-03-16 @ 21:19:15
URL: http://tessannw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0