tankar..

Sitter och kollar på vasaloppet hemma hos mami, ska ta lite taco-rester till lunch. Fyllehungrig typ dagen efter haha!
Det kändes faktiskt bra att äta lite "tokigt" och dricka mycket tokigt haha, men liksom nu har jag gjort det och nu är det bara att ta nya tag imorgon.

Lite fort har det gått, kommer ihåg för 5 veckor sen när jag och johanna stod på min parkering, jag sa att jag ville köpa nytt löshår och hon sa;
Nej Wiktoria, köp det när du har gått ner 7 kg, unna dig då!

Och nu står jag här, 7.6 kg mindre och utan löshår, ha ha. Nej men det kommer, kanske nästa månad! Jag har 5 kg kvar tills jag väger så mycket som jag vägde när jag träffade linus :) och sen blire några kg till , jej!
Jag blir liksom peppad varje gång jag ser mig själv i spegeln och känner att jag går ner typ, de är kul ! :)

Förlåt att de blir mycket träningstankar och sånt i bloggen, men de är roligt. Jag tycker det!

Kommentarer
Postat av: FREDRIKA

Fin blogg! Allt bra? :D

2011-03-06 @ 12:56:18
URL: http://frdrika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0