TRÄNAT KLART FÖR DAGEN.

Bella kom och hämtade mig så åkte vi och tränade medelpass, såklart. Det gick bra men jag tror jag blivit less på att träna, haha. Jag tycker typ det är drygt att ÅKA dit, men när man är där är det ju bara att köra på. hoppas jag kommer ut svackan snart :)

Nu äter jag en så sjukt jävla god räksallad, mums fillibabba! ska åka och handla snart, men väntar till posten kommer ifall jag fått AVI till mina nya sminkgrejor..

Ikväll har jag lust att bara mysa, göra as god sommar middag, haha ne men typ grilla kött, hasselbackspotatis, grym sallad och en god efterrätt. Tror jag ska vara med i halv åtta hos mig :) typ förrätt korv med bröd, varmrätt hamburgare och efterätt kladdkake smet. gott sörru!

Något jag blir så jävla irriterad på, de är när man frågar folk som är tillsammans typ aa men hur är det mellan er då? så säger dom typ jo men det är bra vi bråkar aldrig :) liksom, vadå spelar de någon roll om man bråkar eller? Jag tycker det är bråken som gör en sammansvetsade, det är då man kommer åt personligheten och kan lära sig att samsas. Det spelar ingen roll om jag och linus bråkar 11888488 gånger om dagen eller 1 gång i månaden, jag älskar han lika mycket ändå. Det finns ingen person som får mig att känna mig så bra som han gör!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0