DEN FINASTE JAG VET




Åhh, hjärtat. Om du bara kunde förstå den kärlek jag känner för dig..
Du är helt underbar, den mest underbara personen som finns på hela jordklotet.
Du är Den personen som förstår mig mest, den personen som känner mig bäst och den personer som får mig att känna mig speciell.

Ibland får jag tankar som "tänk om". Tänk om jag aldrig hade åkt in till stan för att träffa vår gemensamma kompis, jimmy, för snart tre år sen. Tänk om jag aldrig ens hade pratat med honom då. Tänk om inte du hade följt med han, tänk om tänk om tänk om. Tankar som får mig att bli rädd, rädd att tänka på vad jag skulle ha förlorat.
Du har gett mig så otroligt mycket, Du har inte bara fått mitt självförtroende att växa - utan också gjort mig smartare! Haha, det låter kanske konstigt.. Men vi matchar så bra tillsammans.
Då jag är mer impulsiv, tänker inte och bara göra saker. Så finns du där och tar mig i handen och säger, Wiktoria tänk efter. Och då får jag en smartare blick över det hela.
Eller då jag är kass på att komma på maträtter, så gör du det och jag lagar dem. Haha jag skoja bara. ♥

Jag vill leva hela mitt liv med dig, med dig vid min sida. Jag vill varje morgon vakna upp som jag gör nu, med dig vid min sida och tänka - hur kan jag ha sån tur, som har världens bästa pojkvän? Hur kan jag vara så lycklig? Att varje morgon och kväll titta in i dina fina blåa ögon och känna pirret i magen. När du jobbar sitter jag och räknar minuterna tills du kommer hem och vill bara kasta mig i din famn direkt. Den känslan jag kände när jag träffade dig för tre år sen, har jag kvar än idag. Och idag känner jag mer pirr, mer nyfikenhet (fast jag redan vet allt.) Men jag tänker på vad vi kan ha i vårat liv, eller rättare sagt vi har..

När vi hade varit tillsammans i tre månader åkte vi till egypten, när vi hade varit tillsammans ett halvår åkte vi iväg och sov på hotell flera nätter, när vi firade 9 månader förlovade oss, när vi hade varit tillsammans ca ett år så flyttade vi ihop, skaffade hund. Du och Jag. När vi fira 1.5 år åkte vi till thailand.
Och alla andra saker vi gör ihop. Alla resturang mys, alla tripper till uppsala, tripper till stugorna, gekås, de gånger vi är med våra vänner/familjer. Och allra helst - alla de dagar vi är med varandra. Allting kommer jag ihåg. För vet du? Det betyder mest för mig. Att veta, att jag kommer ha dig vid min sida hela livet och att jag kan tänka tillbaka på de fina stunderna vi haft, och kommer att ha.
Framtiden är våran och tillsammans klarar vi allt. Bara vi har varandra. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0