fan..

Så jäkla rädd..
Jag hade bestämt att gå och lägga mig innan 10, så att jag är på mitt bästa humör imörra när jag börjar jobbet..
Och jag är VÄRLDENS mest mörkrädda person, är hur jävla rädd som helst och speciellt att vara själv, så tänkte vi precis lägga oss ner och sova så bestämmer sig limpis för att åka till sin kompis och vet inte när han kommer hem, när han vet hur viktig dag det är för mig imorgon.. jag kommer inte kunna sova på fleeeera timmar! :(

Jag lär fasiken söka hjälp, jag kan inte vara såhär mörkrädd och speciellt inte vara rädd för att vara själv.. För någon gång kommer jag ju va de .. Nu ska jag ringa någon så den kan rädda mig från allt mörker haha..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0