FÖRSLAG

Halloj!
Drog en redig sovmorgon idag , hehe. Var vaken till typ tre för att se på prison break, det är ju så jäkla spännande..
Iväg och träna i morse, bröst och mage körde jag idag, götttt!! Det är konstigt, vågen ändras INTE men jag får alltid kommentarer om hur det syns att jag gått ner osv.. Jag tycker ju också det :S haha !

Sen hem och käka lite, och har nu sett på massa oth avsnitt som jag har missat. Jag har ingen bra dag idag och mår allt annat än bra så det kanske är dags för en liten bloggpaus så jag inte känner typ att jag MÅSTE blogga.

Kanske bara skriver när jag har nya sminkningar att visa? Eller åh..
Kom med förslag.. Vad vill ni se ?
Smink? Sminktips?? Tränings-snack?


Kommentarer
Postat av: Tessan

Gud vilken fin sminkning! Tänk om man kunde sminka så ;) gillar när du skriver om träning och kost, man får sån inspiration :) även dina sminkningar e grymma :)



Kram

2011-05-04 @ 20:45:28
Postat av: zanna

Så där vill ja bli sminkad ;D <3

2011-05-07 @ 09:39:17
Postat av: Moa

RIKTIGT fin sminkning!

2011-05-07 @ 15:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0