LAST NIGHT

Alltså jag vet att bloggen suger nu.
Men ni vet väl hur det är, upp sex på morgonen, jobba, hem runt fyra, laga mat, tvätta, städa, sova typ haha. Så när jag kommer in i rutinerna så blir bloggen bättre, i promise. Orkar liksom inte dra fram kameran på morgonen och ta kort när jag är så stressad haha!

Igår hade jag världens roligaste kväll med tjejerna iallafall, helt underbar! Satt och pratade minnen och om framtiden och grejer, så mycket som förändrats på så måånga år och grejer. Ja det var HELT underbart ! <3 Drog ner på interpool sen och träffade mycket folk, old saints är fan tråkigt nu liksom. Där satt vi ALLTID innan förr men nu suger de ju , de senaste gångerna jag har varit där är de skit lite folk och typ inga kändisar liksom, hehehe. Fast med ida är de kul! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0