MODELL?

Hej snyggingar. Har varit en lugn dag idag, solat och tvättat bilen är väl de enda vi gjort ;) åt tacos hos linus mamma sen så var vi så sugna på cola men tänkte att om vi ska dricka de lär vi gå lite också, så vi tog en prommis till ica kvantum (är en bit) sen runt lite på brynäs, upp till pappa och hela vägen hem. Då köpte vi godis ;-) Haha alltså jag har blivit så onyttig........
Nu ska vi se prison break iaf :)

Justja, jag söker folk som vill bli sminkade! Detta är inget du kommer att gå ut med liksom, de är massa olika färger jag vill göra och testa mig fram. Jag kan självklart göra en vardags/fest sminkning efter men jag VILL först och främst använda er till att göra färggrejer ;) Detta är gratis, såklart haha. Vill gärna ta lite kort också. Hör av er! 073 507 33 24.



Ungefär som dessa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0